Říjen 2008

Text - Who Said

8. října 2008 v 12:32 | SabinQa |  Lyrics

Who Said ♥ - text

´m more than just
You´re average girl
I´d like to turn me up
And show the world

Aw yeah!

Cause some can talk the talk
This girl just wants to rock
I´m individual
I´m not like anyone

I can be glamorous
Just like you see in all the magazines
I can be cool as ice
Or anything I want to be

Who said, who said I can´t be Superman
I say, I say that I know I can
Who said, who said I won´t be President
I say, I say you ain´t seen nothin´ yet

Oh yeah. Yeah

Go on and make some noise
Every girl has a choice
To lead their own parade
I do it my way

Ow!

I can be soft and sweet
Or louder than the radio (radio)
I can be sophisticated
Or totally go (totally go) out of control

Who said, who said I can´t be Superman
I say, I say that I know I can
Who said, who said I´m not electrifying
I say, I say

There´s no holdin´ back
Stayin´ right on track
Cause you control the game
So let them know your name

No limitations on imagination
Imagine that


Yeah!

Who said, who said I can´t be worldwide
I say, I say time is on my side
Who said, who said i can´t be ten feet tall
I say, I say that i can have it all

Who said, who said I can´t be Superman
I say, I say that I know I can
Who said, who said i won´t be President
I say, I say you ain´t seen nothin´ yet you ain´t seen nothing yet

Wowww...
Yeahhhh...!

Who said

Come on

Yeah...

That´s right!

Text - Start All Over

8. října 2008 v 12:30 | SabinQa |  Lyrics

Miley Cyrus - Start All Over | Text písně

[Verse 1]
I have to wonder if this waves to big to ride
Commit or not commit is such a crazy type.

[Pre-Chorus]
Yet sooner than I thought that you'd call me out.
I lost control and there's no doubt,
I'm gonna start all over.

[CHORUS]
Out of the fire and into the fire again.
You make me want to forget and,
Start all over.
Here I come,
Straight out of my mind, or worse,
Another chance to get burned,
And start all over.
I'm gonna start all over.

[Verse 2]
Fantastic and romantic;
All a big surprise.
You've got the warning hesitation pushed aside.

[Pre-Chorus 2]
Yet sooner than I want,
But you caught my heart.
I guess I'm ready now to start.
I'm gonna start all over.

[CHORUS]
Out of the fire and into the fire again.
You make me want to forget and,
Start all over.
Here I come,
Straight out of my mind, or worse,

Another chance to get burned,
And start all over.
I'm gonna start all over.

[Bridge]
It's so easy,
You disrupt me.
Can't complain.
It's so easy,
You disrupt me.
Can't complain.
It's so easy,
You disrupt me.
Can't complain.
It's so easy.

I'm gonna start all over!
[Start all over!]

[CHORUS]
Out of the fire and into the fire again.
You make me want to forget and,
Start all over.
Here I come,
Straight out of my mind, or worse,
Another chance to get burned,
And start all over.
Out of the fire and into the fire again.
You make me want to forget and,
Start all over.
Here I come,
Straight out of my mind, or worse,
Another chance to get burned,
And start all over.
I'm gonna start all over!

Text - Nobody's Perfekt

8. října 2008 v 12:29 | SabinQa |  Lyrics

Miley Cyrus - Nobody's Perfekt | Text písně

Everybody makes mistakes

Everybody has those days

ONE, TWO, THREE, FOUR!

Everybody makes mistakes
Everybody has those days
Everybody knows what, what I'm talking bout
Everybody gets that way

Everybody makes mistakes
Everybody has those days
Everybody knows what, what I'm talking bout
Everybody gets that way
Yeah!

Sometimes I'm in a jam
I've gotta make a plan
It might be crazy
I do it anyway

No way to know for sure
I figure out a cure
I'm patching up the holes
But then it overflows

If I'm not doing to well
Why be so hard on myself?

Nobody's perfect, I gotta work it
Again and again 'til I get it right
Nobody's perfect, you live and you learn it
And if I mess it up sometimes

NOBODY'S PERFECT!

Sometimes I work a scheme
But then it flips on me
Doesn't turn out how I planned
Gives second grade a stand

But no problem can't be solved
Once I get involved
I try to be delicate
Then crash right into it

But my intentions are good

Sometimes just misunderstood

Nobody's perfect, I gotta work it,

Again and again 'til I get it right
Nobody's perfect, you live and you learn it
And if I mess it up sometimes

Nobody's perfect, I gotta work it
I know in time I'll find the way
Nobody's perfect

Sometimes I fix things up
And they fall apart again
Nobody's Perfect,
I might mix things up
but I always get it right in the end

[Spoken]
You know I do

Next time you feel like it's just one of those days
When you just can't seem to win
If things don't turn out the way you planned,
figure something else out!
Don't stay down, come on everybody, try again

[Sung]
Yeah!
Everybody makes mistakes, everybody has those days
Everybody knows what, what I'm talking bout
Everybody gets that way
Everybody makes mistakes, everybody has those days
Everybody knows what, what I'm talking bout
Everybody gets that way

Nobody's perfect, I gotta work it
Again and again 'til I get it right
Nobody's perfect, you live and you learn it
And if I mess it up sometimes
Nobody's perfect, I gotta work it
I know in time I'll find the way
Nobody's perfect, you live and you learn it
'Cause everybody makes mistakes
Nobody's Perfect
Nobody's......Perfect
No no
Nobody's perfect!

Text - Girls Just Wanna Have Fun

8. října 2008 v 12:28 | SabinQa |  Lyrics

Miley Cyrus - Girls Just Wanna Have Fun | Text písně

I come home in the morning light
My mother says, "When you gonna live your life right?"
Oh mother dear we're not the fortunate ones
And girls they wanna have fun
Oh girls just wanna have fun

The phone rings in the middle of the night
My father says, "what you gonna do with your life?"
Oh daddy dear you know you're still number one
But girls just wanna have fun
Oh girls just wanna have

That's all they really want
Some fun
When the working day is done
Oh girls they wanna have fun
Oh girls just wanna have fun

(Girls they wanna, wanna have fun)
(Girls, they wanna have)

Some boys take a beautiful girl
And hide her away from the rest of the world
I wanna be the one to walk in the sun
Oh girls they wanna have fun
Oh girls just wanna have

That's all they really want
Some fun
When the working day is done
Oh girls they wanna have fun
Oh girls just wanna have fun

(Girls they wanna, wanna have fun)
(Girls, they wanna have)

They just wanna, they just wanna
They just wanna, they just wanna

That's all they really want
Some fun
When the working day is done
Oh girls they wanna have fun
Oh girls just wanna have fun

(Girls they wanna, wanna have fun)
(Girls, they wanna have)

When the working,when the working
When the working day is done
Oh when the working day is done
Oh girls the wanna have fun

(Girls they wanna, wanna have fun) (have fun)
(Girls, they wanna have)

(Girls they wanna, wanna have fun)
(they wanna have fun)
(Girls, they wanna have)

Text - Breakout

8. října 2008 v 12:27 | SabinQa |  Lyrics

Miley Cyrus - Breakout | Text písně

Every weeks the same
Stuck in school so lame
My parents say that im lazy
Getting up at 8 is crazy

Time in school, what to do
Do unfair
So uncool

Days too long
And im holding on
Till I hear the bell ring

Cuz it's the time when
The time when

Were gonna Breakout
Let the party start
Were gonna stay out
Gonna break some hearts

Were gonna dance till the dance floor falls apart
Uh oh, all over again.
Were gonna wakeup everyone we know
Were gonna have some fun, gonna loose control

Feels so good, to let go-oh-oh.

Hangout, its something we like to do
With my friends, every mess were into HA
These are the last songs that we chose
None of them are here to remember you

Days too long
And im holding on
Till I hear the bell ring

Cuz it's the time when
The time when

Were gonna Breakout
Let the party start
Were gonna stay out
Gonna break some hearts
Were gonna dance till the dance floor falls apart
Uh oh, all over again.
Were gonna wakeup everyone we know
Were gonna have some fun, gonna loose control

Feels so good, to let go-oh-oh.

I wish it would never end,
Spending time with my friends.
Oh with my friends!

Breakout
Let the party start
Were gonna stay out
Gonna break some hearts
Were gonna dance till the dance floor falls apart
Uh oh, all over again.
Were gonna wakeup everyone we know
Were gonna have some fun, gonna loose control

Feels so good, to let go!

Breakout
Let the party start
Were gonna stay out
Gonna break some hearts
Were gonna dance till the dance floor falls apart
Uh oh, all over again.
Were gonna wakeup everyone we know.
Were gonna have some fun, gonna loose control

Text - Best Of Both World

8. října 2008 v 12:26 | SabinQa |  Lyrics

Miley Cyrus - Best Of Both World | Text písně

Oh,yeah
Come on

You get the limo out front (ohohoh)
Hottest styles, every shoe, every color
Yeah when you're famous it can be kinda fun
It's really you but no one ever discovers

In some ways you're just like all your friends
But on stage you're a star


You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best of both worlds

The best of both worlds

You go to movie premiers (is that Orlando Bloom?)
Hear your songs on the radio
Livin' two lives is a little weird (yeah)
But school's cool 'cause nobody knows [nobody knows]

Yeah you get to be a small town girl
But big time when you play your guitar

You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show


You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best of both
You know the best of both worlds

Pictures and autographs
You get your face in all the magazines
The best part is that
You get to be whoever you wanna be

Best...best...yeah the best of both
Best...best...you got the best of both
Best...best...c'mon the best of both

Who would have thought that a girl like me
Would double as a super staaaaaaaaaaaaaaar
Woo!
You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best
You get the best of both worlds
Without the shades and the hair
You can go anywhere
You get the best of both worlds
Mix it all together...oh yeah
It's so much better
'Cause you know you've got
The best of both worlds